how to carpa sista sommarlovsdagarna

Fira födelsedagsbarn på klippa vid vatten
Få en kaktus av farmor
Äta himelska burgare på vigårda med pappa
och fira ettårsdag med besti
 
 
 

nike och elina

 
 
Hängde med grymma gäris på långhålmen en sånndär tropiskt varm kväll förra veckan. 7elevnbrownies, melon och nattbad mmmm

Alicia











Alicia kom och hälsade på på bästkusten. Det va priceless och vi fiskade makrill, åt episk pannkakslunch, cyklade barfota i regnet med medhavda bullar och kaffe (vuxenpoäng va), besteg berg, åt reisen i solnedgång, hoppade från klippor och fick solsting. Det va bra dar


jackpotsallad




Sånthär är så grymt gott! Och enkelt och sommrigt och aaah. Låter ju som mat-Tina hehe men det e sant. Man går på jakt i kylen och letar efter goda saker. Fångsten kan absolut variera. Ibland blir det dock jackpot, om man till exempel hittar soltorkade tomater eller kapris. Idag scoreade jag rejält och hittade båda!! I denna hade jag: 
Romansallad
Ruccola
Avokado
Körsbärstomater
Soltorkade tomater
Nån slags bönmix
Kapris
Rödlök
Tonfisk
Solrosskott. 
Och sedan salt, peppar, vinäger och olivolja. 

en typisk dag att lyssna på typ ted gärdestad





Igår var det bra väder!!!!!! Och jag lyssnade på sommarprat på varma klippor. Västkustidyllen<33


Grappa och Hugo






En väldokumenterad hundpromenad.


underlandet deluxe

 
Förra helgen hade bästa Frida och Hedda ställt till med Alice i Underlandetfest. Ah shit vilket röj va

6 juni

 
Jag hängde med Kirti (aka Kickster) på nationaldagen och vi åt hummusmackor i Vitan och lyssnade på livemusik i varje gatuhörn. 
 

sjung om studentens lyckliga da'r

 
I förrgår tog en av mina favoritpersoner studenten! Min kusin Agnes. GRÄNSLÖS KÄRLEK. Sedan ölade vi ner oss på ett flak och alltså jag kan typ inte minnas senaste gången jag hade så roligt. 
 

-

hej hopp nu blir det en liten blogg här. en liten kreativ avlastningsplats och en liten samling fotografier. hejdå

Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.


RSS 2.0